Buisy day!

Även om jag gick upp och gjorde mig iordning vid 11 så hann jag med riktigt mkt :) Först solade jag samtidigt som jag putsade pullartränset (Gäller att vara effektiv ;)), sen åkte jag till A6 med pappa, elr tja, pappa dumpade mig på A6 och åkte på ngt.....Och sen upp till stallet :) Red ut idag och försökte klättra lite, gick inte så bra eftersom det var träd på alla stigar men några backar gick vi i :) Imorron blir det ett pass på banan :) Köpte inget i stan tvr :/ Men som sagt var ja själv o ja har inte såå mkt pengar :) Inveg iaf sommaren med en Mcflurry Smarties *MUMS* :) Funderar på att flytta till devote ist? Har skapat ett konto, men jag vet inte riktigt :/ Kika in på den o meddela vad ni tkr :) Har inga inlägg ännu, men ja kolla ändå :)--> http://wickedm.devote.se/
Dagens :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0