Halloj :)

Kom inte hem förräns typ 2timmar sen så....:/ Va idag i stallet vid 10 och va me på äggjakten och mitt lag vann oår igen! YAY...Jag är bäst! ;) Sen gjorde jag allt o red :) Hon va riktigt fiin till och från...Ibland gick hon kanon och ibland gled liksom hennes tankar upp bland molnen så aa...Men det gick väl hyfsat :) Har även fotat, riktigt mkt!!, idag :) Många fina bilder(Y) Så nu har jag ett lager till nästa gng ;) Haha... Imorrn ska jag ut och klättra i skogen med henne, måste oxå börja fysträna henne lite så hon blir redigt biffig och orkar galoppera 10mil i sträck ;) Hehe....Vet inte om ja skulle va me Clara imorrn? :S Hoppas på de :) Och Clara, Jag har smsat dig! SVARA!!! Och har du inga pengar på den, LADDA DEN!! Tack på förhand ;) Nu ska ni få lite smakprov på mina bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0