sorryx1000

Har verkligen inte orkat något denna veckan! Bara velat sova heeeela tiden! Så jag har inte rikti9gt orkat använda båda händerna om man säger så ;) Men kan berätta lite om gårdagens ridpass först.... Hon lyssnade inte ngt, hon va typ bland molnen o var mer fokuserad på allt annat utom just mig....Jag kanske oxå var ofokuserad, ingen aning men hon lyssnade inte iaf! Idag gick det faktiskt riktigt bra! Hon kändes fin i kroppen redan från början, lätt att ställa o böja :) Traven var verkligen super och hon hade en jämn och stadig trav genom hela ridpasset :) Galoppen går fortfarande dåligt....Men jag kom bort från galoppbytena, så ja ska nog klara detta me ska ni se :) All we need is time :) Det hon gör i galoppen, de e att hon slänger med huvet som om hon fått in en fluga elr ngt i nosen....Så verkar det, o så gör hon VARJE gng vi e på utebanan! Ngn som vet vrf? Men jag har lärt mig driva henne framåt nu iaf, så de e bara slängandet som ska bort :) Usch...Såg idag hur mkt muskler hon tappat under Februari - April :( Hennes (Nu kmr jag låte jätte pervers) fina runda rumpa har blivit helt kantig :'( Men nu kmr vi förhoppningsvis passa hennes mat så noga så hon kanske inte får det igen (Önsketanke!) ::) E som sagt sjukt trött så ska nu sova :) Puss o gossenass på er :)
P.s Nya bilder kmr i helgen :)(Y)
Bebis :') <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0